Fitnesz

Fitnesz

Jól úszol? 9 tipikus technikai hiba, amit úszás közben elkövethetsz

Kalóriát éget és erősíti az izmaidat az úszás, de leginkább akkor hasznos és óv meg fájdalmas mellékhatásoktól, ha megfelelő technikával úszol. Mutatjuk a kilenc leggyakoribb hibát, amit gyorsúszásnál elkövethetsz, de most könnyen ki is javíthatsz.

Fitnesz

Egész nap ülsz? Íme, néhány gyakorlat. Nem kell hozzá felállnod.

Egész nap ülsz, és nincs időd, hogy fitneszterembe járj, este meg leköt a család… Mutatunk néhány hasznos, székhez kötött gyakorlatot…

Fitnesz

Vigyázz, kész, fuss! Téli tippek.

Nyáron is könnyű kifogást találni, de télen még könnyebb: túl hideg van, túl sötét, túl csúszós az út…  Pedig télen is egészségesebb a szabad levegőn futni, mint egy rettegetten unalmas futópadon szenvedni. Mutatjuk, mire ügyelj, hogy minél élvezetesebb legyen a téli futásod.

Fitnesz

Hogyan válj sétálóból kitartó futóvá 8 hét alatt

Egyik napról a másikra senki sem válik futóvá. Főként, ha korábban egyáltalán nem sportolt, ez ugyanis egy hosszú folyamat: hetekre van szükség, hogy a testünk hozzászokjon az újfajta mozgáshoz. Most mutatunk egy 8 hetes tervet.

Fitnesz

Teqball a jövő sportága?

A magyar fejlesztésű „asztali labdarúgást” már számos világsztár kipróbálta.  Ronaldinho, Messi vagy Neymar kedvét lelte a pingpong és a lábtenisz ötvözésével kialakított labdajátékban. Itthon is egyre népszerűbb, hódít a strandokon, fesztiválokon, és már teqball-világkupát is rendeztek Budapesten.

Fitnesz

Ha sokat ülsz, belebetegszel…

Tán nem is gondolod, hogy egy új keletű járvány áldozata lettél. Úgy nevezik: ülés betegség. Nézzük, mi a következménye és hogyan küzdhetsz ellene.

Fitnesz

5 edzésforma cellulit ellen

Edzésformák, amelyek abban segítenek, hogyan halványítsd a cellulitot és csökkentsd a gödröcskék számát, s meglátod, a végén már nem is fognak látszani, így nyáron eldobhatod a strandkendőt is.

Fitnesz

Tippek téli futáshoz

Eloszlatjuk azok kételyeit, akik éppen azért halogatják a futást, mert tél van. Lehet futni hidegben is, csak be kell tartani néhány szabályt. Erről kérdeztük Földingné Nagy Judit olimpikon atlétát, aki közel 100 alkalommal ért célba maratoni versenyen.