Wellness

Wellness

Belehalhatsz, ha visszatartod a tüsszentést?

Egy kis frissen őrölt bors a konyhai sütés közben, és máris átjár az ismerős érzés. Orrod remegni kezd, szemed elönti a könny, és egy hatalmasat tüsszentesz. De belehalhatsz-e, ha visszatartod? Lássuk.

Wellness

Mennyit költöttünk Valentin napra?

Kétszer annyit költöttünk el idén Valentin-napi ajándékokra, mint az ezt megelőző években – derül ki a Pénzcentrum vizsgálatából, pedig az esetek többségében, mint karácsonykor, most is az utolsó pillanatokra hagytuk a bevásárlást.

Wellness

Reflexológia - több mint egy talpmasszázs

A legegyszerűbben talpmasszázsként írhatjuk le, ám a reflexológia jóval több, mint egy egyszerű talpmasszázs. A talp különböző pontjaira nyomást gyakorolva a test szervrendszereire is hatással van. Rendkívül relaxáló hatású, különösen azoknak, akik munkájuk miatt egész nap szó szerint talpon vannak.

Wellness

A szauna típusai

Bár a világ számos táján számos nép fejlesztette ki saját módszerét, hogyan érdemes a hő jótékony hatását kiaknázni és az egészségünket óvni azáltal, hogy a saját izzadságunkban fürdünk, mára a 2000 éves finn hagyomány vált a legnépszerűbbé s legelterjedtebbé. Most a leggyakoribb szauna, pontosabban izzadságfürdő típusokat vesszük sorra.

Wellness

Hogyan kezdj az életmódváltáshoz

Fogyni akarsz és egységesebben élni, te is tudod, bármily nehéz is, de életmódváltásra lesz szükséged. Hogy mit is jelent az életmódváltás, azt a legegyszerűbben így lehet összefoglalni: egészséges étrend és rendszeres testmozgás. Könnyűnek tűnik, ám ha valóban az volna, most nem olvasnád ezt a cikket…

Wellness

Miért egészséges, ha mezítelenül alszol?

Meztelenül aludni nem csak kényelmesebb, de egészségesebb is. Sőt, egyes kutatók szerint segít enyhíteni némely fizikai és pszichológiai problémát is.

Wellness

Hogyan használd a szaunát?

A szauna célja, hogy a meleg és a hideg váltakozó hatásainak előnyét kiaknázhasd. Ám, hogy valóban csak az előnyeit élvezhesd a szaunázásnak, nem árt tudni, hogyan is kell jól csinálni.

Wellness

Hogyan aludj el egy perc alatt egy légzőgyakorlat segítségével

Aki szenvedett már álmatlanságtól, tudja, mennyire kimerítő egész éjszaka reményveszetten forgolódni… csukott szemmel rimánkodni, hajnalban a kimerültségtől végre álomba zuhanni, s öt percnek tűnő két óra múlva a vekkerre ébredni… Egy új légzőgyakorlat azonban a megváltást ígéri ebből az állapotból.