Fitnesz

Fitnesz

Fuss, hogy utolérd magad - IX.

Gy. Szabó Csilla blogja - Magam is meglepődtem a nyugalmon, amivel a félmaraton reggelén készülődtem. Négy hónappal korábban, a 20 kilométer előtt, szinte alig tudtam aludni, most pedig pihenten ébredtem. Kezdek rutinos lenni? Vagy inkább a "lesz, ahogy lesz" érzése csillapította a folytonos aggodalmaimat? 

Fitnesz

Fuss, hogy utolérd magad - VIII.

Gy. Szabó Csilla blogja - A brüsszeli félmaratont október elején, teljesen egyedül szerettem volna megtenni, hogy végre lássam, mire vagyok képes segítség nélkül, s hová is jutottam majd két és fél év megfeszített munkájával? Nagyon fontos volt, hogy formában maradjak, sérülés nélkül.

Fitnesz

Zumba Love

Lénárt Éva - Szerelem ez is, ha nem is romantikus értelemben. Szenvedély, egy sajátos érzelmi kapcsolódás, amit a zumbások vallanak magukénak. Egy szoros, összetartó, a világ minden táját behálózó közösséget kovácsolt össze ez a sportág.

Fitnesz

Fuss, hogy utolérd magad - VII.

Gy. Szabó Csilla blogja - Miért kínozzuk magunkat annyian futással, konditeremmel, pilatesszel vagy zumbával a világ minden táján? Miért kezdjük újra nap nap után? Miért nem adjuk fel soha? Futunk, kondizunk, izzadunk az egészségünkért, a teljesítményért, a sikerélményért. De nemcsak azért...

Fitnesz

Fuss, hogy utolérd magad - V.

Gy. Szabó Csilla blogja - Pontosan két hét maradt hátra a brüsszeli 20 kilométerig, az első igazi megmérettetésig. Miként a 10 kilométer előtt, úgy most is "bejárásra" mentünk a versenyt megelőző vasárnap délelőtt. De ahogy a táv növekedett, úgy fogyott csapatunk is.

Fitnesz

A zumba ritmusa

Azt mondom zumba, s azt hallod szamba? Nem is tévedtél sokat, egész közel állsz a valósághoz...

Fitnesz

Fuss, hogy utolérd magad - IV.

Gy. Szabó Csilla blogja - A sors úgy hozta, hogy három héttel később, a gyerekek teniszklubjában közös futást szerveztek, amelyen bárki részt vehetett, nemcsak a klubtagok de a szülők is. Kaptam róla több e-mailes és sms értesítést, de gyorsan kidobtam őket. Nem bohóckodunk, nem futunk másokkal, nem, nem és nem. 

Fitnesz

Mire jó a spinning?

Jól el lehet fáradni, le lehet izzadni, kalóriát égetni… a tekerés pedig biztosan erősíti és feszesíti a kritikus popsi-comb régiót. De pontosan mit is várhatunk egy spinning órától? És kinek ajánlott?