Fitnesz

Fitnesz

Egész nap ülsz? Íme, néhány gyakorlat. Nem kell hozzá felállnod.

Egész nap ülsz, és nincs időd, hogy fitneszterembe járj, este meg leköt a család… Mutatunk néhány hasznos, székhez kötött gyakorlatot…

Fitnesz

Úszógumi, hasi zsír, párnás hátsó? A soha viszont nem látásra.

Úszógumi a derekadon, domborodik a hasad, zsírpárna a fenekeden… Nem vagy egyedül. De abban sem, hogy meg akarsz szabadulni tőlük. Mutatjuk, hogyan.

Fitnesz

Nem kell félned a súlyzós edzésektől. Nem attól válsz férfiassá

Ha azért kerülöd a súlyzós erősítő gyakorlatokat, mert attól félsz, hogy úgy nézel ki majd, mint egy aszott testszobrász, akinek terjedelmes izomkötegei épp a nőiességét fedik el, nem kell aggódnod. Kisebb-nagyobb súlyok emelgetésével esélyed sincs a világbajnokot letaszítani a trónról.

Fitnesz

Ha irtózol a tömegtől, ekkor menj le az edzőterembe

Amikor sokan nyüzsögnek az edzőteremben, az embert már a tömeg láttán is kiveri a veríték, s úgy érzi magát, mint egy klausztrofóbiás. Ráadásul az ideje nagy részét azzal tölti, hogy vár egy szabad edzőgépre. Mikor érdemes hát edzőterembe járni?

Fitnesz

Fitnesz mítosz: ha nem fáj, nem hat

Ha azt akarod, hogy az izmaid szépen formálódjanak és gyarapodjanak, addig kell csinálnod a gyakorlatokat, amíg az nem kezd el fájni, és még egy kicsit tovább. Ne add fel, na még egyet… Hát nem!

Fitnesz

Jól úszol? 9 tipikus technikai hiba, amit úszás közben elkövethetsz

Kalóriát éget és erősíti az izmaidat az úszás, de leginkább akkor hasznos és óv meg fájdalmas mellékhatásoktól, ha megfelelő technikával úszol. Mutatjuk a kilenc leggyakoribb hibát, amit gyorsúszásnál elkövethetsz, de most könnyen ki is javíthatsz.

Fitnesz

Top fitnesz és wellness trendek

Hagyj fel a rossz szokásaiddal és beidegződéseiddel, inkább fogadd meg a legújabb egészségügyi és fitnesz ajánlásokat. Ez a trendi 2015-ben. Ja, és egészséges is.

Fitnesz

Fogyaszd le a pocakod gyorsabban!

Helyesen táplálkozol, rendszeresen mozogsz, az a fránya kis poci mégis makacsul a helyén marad? Ne keseredj el. Bár célzottan csak a hasat fogyasztani pusztán testmozgással nem lehet, az alábbi tippeket betartva gyorsabban leadhatod azt a kis maradék felesleget.