Fitnesz
Frissítve: 2015.09.15.

Úszógumi, hasi zsír, párnás hátsó? A soha viszont nem látásra.

Úszógumi a derekadon, domborodik a hasad, zsírpárna a fenekeden… Nem vagy egyedül. De abban sem, hogy meg akarsz szabadulni tőlük. Mutatjuk, hogyan.

Nézd végig a videót, de ne csinálj közben semmit. Azt látod majd, hogy ez egyszerű, és nem is olyan nehéz. Ráadásul 11 perc az egész.

 

Ha értesz angolul, kövesd Tiffany instrukcióit, ha nem, kövesd a képen látottakat, és próbáld minél szabályosabban.

 

 

 

 

Ne hagyd abba. Ne tarts szünetet. Fárasztó, de fizikailag nem megterhelő. Bármilyen testalkattal elkezdhetők a gyakorlatok.

 

El fogsz fáradni, mert ugyanazon izomcsoportokat és testtájékokat mozgatod folyamatosan. Ám ez a jó benne.

 

Ha délután öt óra után nem eszel semmit, napközben pedig igencsak mértékkel étkezel, egy hónap után akár 5-7 kilót is leadhatsz, és még némi izmok is +nőnek + a zsírpárnáid helyére.

 

Mi a titka? A kitartásod és következetességed. Ennyi.

 

 

 

Következő oldal 1
Betöltés...
(3)
Pozitív értékelés (3) Negatív értékelés (0)

Ez is érdekelhet: