Fitnesz
Frissítve: 2015.09.18.

Egész nap ülsz? Íme, néhány gyakorlat. Nem kell hozzá felállnod.

Egész nap ülsz, és nincs időd, hogy fitneszterembe járj, este meg leköt a család… Mutatunk néhány hasznos, székhez kötött gyakorlatot…

Naponta többet ülünk, mint állunk vagy fekszünk. Alig várjuk, hogy hazaérve kedvenc fotelünkben szusszanjunk egyet, kipihenve az egész napos ülőmunka fáradalmait.

 

Pedig az ülés fárasztóbb, mint az egész napos állás. Ez okozza a deréktáji fájdalmakat, a gerinc problémáit, és a vállak betokosodását.

 

De oké, maradj ülve. Csak törődj magaddal napközben legalább 8 percet.

 

Közben nézd meg ezt a videót, és kövesd a gyakorlatokat.

 

 

A képek magukért beszélnek, de ne csak a mozdulatokat figyeld, hanem a testtartást, a kísérő mozdulatokat és testhelyzeteket is. Menni fog, és hamarosan érzed majd, mennyire jótékonyak ezek a gyakorlatok.

 

Ha még ráveszed magad arra is, hogy lépcsőzz a lift helyett, és hazafelé egy kicsit gyalogolj, egész szuper edzéssel gazdagodik a napod és boldogabb lesz a tested. 

Következő oldal 1
Betöltés...
(1)
Pozitív értékelés (1) Negatív értékelés (0)

Ez is érdekelhet: