Fitnesz
Frissítve: 2015.09.20.

Mire gondolj futás közben?

Ha szeretsz futni, és minden pillanatát élvezed, nem érdemes tovább olvasnod írásunkat. De ha olykor úgy érzed, hogy egyhangú és unalmas, segítünk egy kicsit.

Futás, ha unalmas.

1. Hosszú út a futópadon

 

Futás közben számolj tömbösen. 1-2-3-4 aztán 1-2-3-4-5… míg el nem érsz tízig. Aztán számolj kettesével százig. Majd visszafelé tedd ugyanezt. A számolás ritmusban tart, és nem arra kell figyelned, mennyi van még vissza percekben vagy kilométerekben.

 

Vagy nézz körül alaposan. Használd a perifériás látásodat és a fantáziádat, képzelj el egy beszélgetést a melletted izzadóval.

 

2. Hosszú út a szabadban

 

Vedd észre a körülötted lévő világot, nézz meg mindent úgy, mintha először és utoljára látnád. Csodálkozz rá a napsütésre, az őszi avarra, a fatörzsekre, hidd el, nagy lesz a választék. Ha vége a napi adagodnak, gondold újra a futásod, és válaszd ki emlékeid közül a három legérdekesebbet. Ezt az élményt tárolja majd a memóriád és inspirál majd a következő alkalommal.

 

Szereted a celebeket vagy utálod őket? Mindegy, figyeld meg a körülötted futókat, sétálókat, és próbáld azonosítani valamelyik hírességgel. És ne lepődj meg, ha kiderül valamelyikről, hogy nem csak hasonlít rá…

 

 Hopp! Ha a szabadban futsz, olykor nézz a lábad elé is. Ha a városban, akkor figyelj az autókra, a kutyapiszokra és a kereszteződésekre is. Lehet, hogy mindez elég agymunkát ad majd ahhoz, hogy egy percig se unatkozz. De mindig figyelj a szervezeted jelzéseire is.

 

3. Zenés ráadás


Ha szereted a zenét, íme, egy videó a legjobb ritmusokkal. Pont jó futás közben.

 

 

Fotó: shutterstock.com

Következő oldal 1
Betöltés...
(4)
Pozitív értékelés (4) Negatív értékelés (0)

Ez is érdekelhet: