Fitnesz
Frissítve: 2017.07.11.

Fitnesz mítosz: ha nem fáj, nem hat

Ha azt akarod, hogy az izmaid szépen formálódjanak és gyarapodjanak, addig kell csinálnod a gyakorlatokat, amíg az nem kezd el fájni, és még egy kicsit tovább. Ne add fel, na még egyet… Hát nem!

Fitnesz edzés fájdalmakkal.

Az összes fitnesz pletykák közül ez tartja magát a legszívósabb: ha nincs fájdalom, nincs nyereség. És aki elhiszi, a lehető legnagyobb kárt okozhatja magának.

 

Mert bizony az akár el is várható, hogy egy intenzív edzés után egy-két napig némi fájdalmat érezz itt-ott, netán az izomláz kínozzon. De ez a fájdalom nagyon is különbözik attól, amit akkor érzel, amikor emeled a súlyt, taposol a gépen…

 

Maga a fitnesz tevékenység ugyanis nem fájhat akkor, amikor a gyakorlatokat végzed.

 

Ha mégis, akkor vagy rosszul csinálod, vagy már eleve van egy kisebb sérülésed.

 

Ha még tovább erőlteted, súlyos következményei lehetnek. Ne kockáztass. És ne higgy az edzőtermi mítoszoknak és pletykáknak.

 

Fáj? Azonnal állj le. Pihenj. Várd meg, amíg elmúlik. Ha gyorsan kiújul, amikor folytatod a gyakorlatokat, sőt a fájdalom erősödik, akkor ne habozz, fordulj orvoshoz.

Következő oldal 1
Betöltés...
(1)
Pozitív értékelés (1) Negatív értékelés (0)

Ez is érdekelhet: